مهار حریق انباری منزل مسکونی در قزوین

افسرکشیک سازمان آتش‌نشانی قزوین گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان حریق انباری منزل مسکونی در خیابان دانشگاه روبروی پارک الغدیر قزوین مهار شد.

حسین آقاسی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در روز گذشته از آتش‌سوزی انباری منزل مسکونی واقع در خیابان دانشگاه روبروی پارک الغدیر در قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲ شهید بابایی و ۷ شهید مفتح را به محل حادثه اعزام کرد.

آقاسی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با قطع جریان برق و گاز نسبت به ایمن سازی صحنه حادثه اقدام و با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه اطفاء حریق خود را به کانون حریق رساندند و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: آتش نشانان پس از تهویه دود از فضای داخلی ساختمان و اطمینان کامل از ایمن سازی صحنه حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: در این حادثه خوشبختانه به هیچ کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش سوزی نیز از سوی کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.